Продавець Інтернет магазин «VAVILON» розвиває свій бізнес на Prom.ua 10 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
2728 відгуків
УТОЧНЮЙТЕ НАЯВНІСТЬ перед оформленням! viber 0983358629

Зараз компанія не може обробляти замовлення та повідомлення, оскільки за її графіком роботи у компанії вихідні. Вашу заявку буде оброблено найближчим робочим днем.

VAVILON Роздрібно-Дропшиппінговий магазин
+380 (98) 245-15-93
+380 (98) 335-86-29

Поширені питання

  • Як оформити вітрину для торгівлі в магазині?

    Як оформити вітрину для торгівлі в магазині?

    Оформлення вітрини для торгівлі – це початок роботи з покупцями, адже саме зовнішній вигляд торгового місця повинен стати візитною карткою, своєрідною презентацією торгової точки. Щоб торговельна діяльність була вдалою, підприємцю знадобиться витратити чимало зусиль для її грамотної організації.

    Зараз багато рекламні агентства готові оформити та надати допомогу у вирішенні цього питання, але щоб зберігати адекватність оформлення, власника торгової точки рекомендується дізнатися деякі особливості по роботі з інтер'єром свого магазину, кіоску чи відділу.

    Початкові кроки в оформленні вітрин магазину


    Оформити вітрину для торгівлі можна, розробивши індивідуальний дизайн, але якщо підприємець володіє кількома відділами, то бажано зберегти загальний стиль і деталі оформлення у всіх торгових точках.

    Впізнаваність – ось те, що потрібно для успішної реалізації товару, тому не варто старатися над кожним відкривається відділом індивідуально.


    Краще всього, розробити єдиний, так званий торговий стиль, бренд, навіть якщо масштаби бізнесу ще невеликі. Споживач схильний довірливо ставитися до мережі магазинів, тому що підсвідомо відчуває сильного представника торгівлі, тому часто вибирає те, що постійно на слуху і на виду.

    Ось чому оформлення вітрини для торгівлі в магазині має бути максимально комфортним для візуального сприйняття та інформативним для користі покупців.

    Правильне оформлення вітрини магазину


    Часто вітрини використовуються, як спосіб привернути споживача не тільки представленою продукцією, але і повідомити про акції, знижки та інших радощах покупця. Ті, вітрини, які виходять назовні магазину часто служать закликом покупцям, щоб вони зайшли і подивилися на пропонований асортимент.

    Зазвичай завданих написів discounts і sale достатньо, щоб залучити в магазин нових покупців. Ось тільки затримати їх потрібно вміти. Щоб оформлення вітрини для торгівлі було зручним для покупця, розміщення товару повинно бути продуманим.

    Для сувенірної та парфумерної продукції допускається щільне наповнення, для презентації нової лінії сезонного одягу важлива композиція, контрастність і оригінальність.


    Вітрина магазину не повинна бути нудною. Тобто покупець завжди повинен знати, що на вітрині можна подивитися актуальний товар. Це означає, що не можна ні в якому разі допускати знаходження постійно виставленої продукції – так магазин здасться нудним, і споживач вважатиме його малонаполняемым, з обмеженим асортиментом.

    Для залучення уваги відвідувачів до вітрини, необхідно використовувати метод контрасту, а також продумувати композиції.


    За статистикою, якщо оформлення вітрини для торгівлі прозоре, відкрите і через нього видно торговий зал, то продажі магазину вище на 10-15 %. Також важливо використовувати якісні сучасні підсвічування – художню підсвітку неоном, світлодіодними і галогенними світильниками.

    Якщо у магазина є зона озеленення, то бажано, щоб одяг була показана не на стандартного зростання манекенах, так як здалеку вони виглядають дрібнувато, а от трохи збільшені експонати можуть залучити зацікавлених покупців.

    При проектуванні вітрини враховувати відстань від вітрини до перехожих, потрібно обов'язково, і художньо наповнювати вільний простір, якщо воно занадто близько до потенційним покупцям.

    Також важливо використовувати додаткові аксесуари – фітокомпозиції, будь-то меблі, щоб створений сюжет нагадував реальні події

  • З мене буде списана сума за товар, як тільки я натисну на кнопку «Замовити»?

    Немає. Після замовлення товару з вами зв'яжеться наш менеджер і уточнить ваше замовлення. За там після визначення типу оплати, ви зможете сплатити потрібний вам товар самостійно.

  • Скажіть, яке торгове обладнання можна придбати у вашому інтернет-магазині?

    У нашому інтернет-магазині можна купити торгівельне обладнання для магазинів одягу і взуття, а також підставки для ювелірних прикрас. Основний профіль нашого сайту це обладнання для магазинів. Наші потужності дозволять обладнати площі від маленьких магазинів до великих торгових центрів.

  • Я не можу розібратися що мені потрібно і не знаю як зробити покупку в вашому інтернет-магазині.

    Вгорі нашого сайту є номер телефону, просто зателефонуйте нашому оператору і він допоможе вибрати потрібний вам товар і самостійно перевірить процес замовлення на сайті. Вам залишиться тільки ознайомитися зі списком, який прийде вам на електронну пошту і підтвердити його по телефону нашому оператору.

  • Як я можу отримати замовлену мною торгове обладнання?

    Ми користуємося послугами компаній перевізників таких як: Делівері, Нова Пошта, Ін-тайм, а також самовивіз, доставка кур'єром. Ці компанії доставлять ваш вантаж в будь-яку точку України і ближнього зарубіжжя.

  • Как я могу оплатить заказанное мной торговое оборудование?

    Существует два варианта оплаты:

    1) Наложенный платеж (вы забираете свой заказ в офисе компании перевозчика и затем оплачиваете его).

    2) Перевод на нашу карту Приват банка в системе Приват 24 (предоплата).

    У каждого способа есть свои плюсы и минусы.

    Плюсы 1 варианта состоят в том, что у Вас может не быть карты Приват банка или денег на ней, а оплата происходит наличными через пару дней когда груз доставят.

    Минусы 1 варианта в том, что Вы кроме доставки, платите еще комиссионные компании перевозчику за отправку денег назад нам.

    У будь-якому випадку вибір за Вами.

  • Навіщо перевіряти вміст посилки на пошті?

    Безумовно, переоцінити зручність послуг різних поштових служб та перевізників практично неможливо! Але хто винен у тих підробках внутрішнього змісту посилок або його пошкодження – відправник або працівники поштових служб і перевізники – питання складне. Та й це не буде мати значення, якщо ми запам'ятаємо одне дуже важливе правило: ПЕРЕВІРЯТИ ВМІСТ ПОСИЛКИ ПРЯМО НА ПОШТІ, НЕ ВІДХОДЯЧИ ВІД ПРИЛАВКА. Ні в якому разі не розбирайте посилку гострим предметом, щоб не пошкодити крихкий вантаж, будь то парасольку чи намет!
  • Чи відповідає товар того, що зображено на фото?

    Так, відповідає. Але слід враховувати ,що характеристики, колір, упаковка можуть змінюватися виробником без повідомлення. Також необхідно враховувати, що перенесення кольорів залежить від індивідуальних налаштувань Вашого монітора, тому колір товару може відрізнятися від того, що ви бачите на зображенні.
  • Який термін виконання замовлення?

    Замовлення ми відправляємо щоденно, крім п'ятниці та неділі, на всякий випадок протягом 2х робочих днів. Обов'язково враховуйте, що на обробку замовлення потрібно час. Термін доставки залежить від вибраного Вами перевізника, відповідальність за збереження вантажу лежить на замовнику. Доставка не включена в ціну товару.
     
  • Наявність товару

    Наявність товару на сайті іноді не гарантує його наявність на складі речі мають властивість продаватися. Тому уточнюйте наявність товару у вашого менеджера.
  • Зі мною ніхто не зв'язується, хоча минуло вже n-ну кількість днів після замовлення !!!

    Будь ласка, не засмучуйтесь! І прийміть наші вибачення. Всяке буває, тут може бути й людський фактор і технічний. У будь-якому випадку, якщо вас не утруднить, напишіть про це на електронну пошту? вайбер або ще краще — зателефонуйте. Дякую за розуміння! 

  • Чому з мене вимагають передоплату??

    У зв'язку з не зовсім сумлінними клієнтами які замовляють товар заради забави а ми потрапляємо на транспортні витрати, було прийнято відправляти габаритні товари лише за передплатою!!!

    Вказано на сайті:

    Способи оплати

    Накладений платежОплата накладеним платежем можлива при наявності позитивних відгуків у клієнта.
    НЕ ВІДПРАВЛЯЄМО накладним платежем:
    габаритні товари,
    товари з групи біжутерія,
    товари на суму більше 500грн,
    клієнтам з поганими відгуками Детальніше: https://svopt.com.ua/delivery_info

  • Як я можу бути впевнений, що мене не обдурять?

    На базі Всеукраїнського торгового центру Ргом.иа на постійній основі діє всім відома програма по захисту прав покупця. Ваші угоди, купівлі та платіжні операції захищені від можливих махінацій не тільки постійним наглядом служби контролю сервісу порталу, але і цією програмою захисту покупця.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner