Поради для успішного ведення бізнесу в магазинах

Хоч великий асортимент товару, популярністю користуються одні і ті ж бренди одягу. Але при цьому в одні магазини шикуються черги, а в інших тиша... Як показує практика справа не тільки в асортименті і цінах, але й у правильно організованих торговельних процесах та особливої, дружній клієнту, відповідну атмосферу. Як добитися успіху у цій нелегкій справі ми і розповімо.
- Покупець завжди бажаний
В вишукано оформленому, затишному і красивому залі менеджер ЗАВЖДИ повинен бути присутнім! Далеко не всі люди готові самостійно переглядати весь Ваш асортимент в пошуках того, що їм потрібно - в цьому їм завжди з охотою повинен допомогти саме менеджер-консультант / продавець. Тому покупці йдуть в той магазин, де їх чекають і допоможуть з вибором.
- клієнтам завжди раді
Коли потенційний покупець, зайшовши в магазин, з порога натикається на "кислу міну" продавця/консультанта - ясна річ що мови про покупках бути не може. Або коли людину просто напросто ігнорують, проводжають відсутнім поглядом... Привітність співробітників - це перше, що повинен бачити входить покупець. Привітність співробітників це перший критерій на придатність до роботи з клієнтами - прийміть це як одне з головних правило Вашого бізнесу.
- Товар - з голочки.
Абсолютно весь товар, який Ви виставляєте на продаж в магазин повинен бути в ідеальному вигляді - "ні пилинки, ні помарочки", все має працювати і бути виставлено в найкращому вигляді. Одне з чудових правил - за 10 хвилин до відкриття магазину не тільки прибирати в приміщеннях, але і приводити в порядок торгові майданчики. А закінчувати робочий день повною перевіркою залу - переглянути потрібен де ремонт, заміна або додатковий наведення лоску.
- Асортимент всьому голова.
Чим більше Ви пропонуєте різних варіантів товарів, тим більше шанс того, що людина знайде саме те, що йому потрібно і зробить покупку. І при цьому товар повинен бути добре видно покупцеві. Якщо місця тотально не вистачає - організуйте барвисті зручні каталоги товару і розташуйте на видному місці.
- Чистота - таїнство не для клієнтів.
Проводити прибирання магазину, розміщення товару, оновлення вітрин і розпакування нових товарів потрібно поза часом відвідування покупцями. Ці справи - внутрішній процес, не для очей покупців - адже ви не можете посуд під час званої вечері на очах у гостей?!
- Продавець - джерело інформації!
Клієнти не повинні влаштовувати допити продавцю, а він сам повинен розповідати їм не тільки про товар, але і про послуги і сервіс магазину. Саме вести живий діалог, а не тикати рекламну продукцію в руки, адже рекламні брошури це доповнення до живого, що запам'ятовується розповіді.
- куди ж без комп'ютерів?
В теперішніх умовах не володіти комп'ютер просто життєво необхідно! Швидко знайти необхідну інформацію по прайсам, вести бухгалтерію, показати 3D модель товару під замовлення - це величезний пласт роботи, яка спрощується за допомогою ПК. А також легко можна розширити клієнтську базу за рахунок інтернет-магазинів і продажів дистанційно.
- Родзинка в оформленні - "частинка Вашої душі"
Не затеряться Вашему магазину в общей массе торговых площадок поможет именно эстетичное оформление магазина. Именно оно будет ассоциироваться у покупателей с Вашим магазином. Поэтому уникальная вывеска, музыка, мебель, освещение, дизайн помещения и все на что хватит Вашей фантази. Все это сделает Ваш магазин неповторимым, "не таким как все". Для оригинальной "изюминки" оформления можно использовать старинные вещи, или обычные - в необычном ракурсе. Как раз это и сделает "лицо" вашего магазина. І якщо застосовувати вищесказане - разом створить в пам'яті покупця приємне враження і бажання прийти ще.
- комфорт - запорука успіху
Забезпечити максимальну зручність покупцям допоможуть як меблі - пуфики, дзеркала, місця для сумочок і верхнього одягу, а при необхідності дитячий куточок. Підвищений комфорт в магазині неодмінно залишить покупцеві стійке бажання прийти ще!
- Візитка - провісник майбутніх зустрічей.
Если каждому посетителю (не только покупателям) вручать визитку с контактной информацией о самом магазине, номерами менеджеров/консультантов - то новые встречи будут радовать вас все чаще! А по "сарафанному радио" будет осуществляться еще она ветка рекламы Вашего магазина. Кроме того, с разрешения покупателя, можно создать базу номеров телефонов. По ней можно обзванивать потенциальных покупателей, постоянных клиентов и сообщать им о новинках, акциях и скидках! Как показывают экономические расчеты такой вид сервиса прекрасно увеличивает продажи магазина!
Бажаємо Вам процвітання і успіхів у бізнесі, а також гарного настрою!
Інші статті
- Таємниці Професійних НожицьЯк Вибрати Ідеальний Інструмент для Садівництва "Таємниці Професійних Ножиць