Продавець Інтернет магазин «VAVILON» розвиває свій бізнес на Prom.ua 11 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
3122 відгуків
УТОЧНЮЙТЕ НАЯВНІСТЬ перед оформленням! viber 0983358629

Зараз компанія не може обробляти замовлення та повідомлення, оскільки за її графіком роботи у компанії вихідні. Вашу заявку буде оброблено найближчим робочим днем.

VAVILON Роздрібно-Дропшиппінговий магазин
+380 (98) 335-86-29
+380 (98) 335-86-29

Дизайн магазину. Поради професіоналів

Дизайн магазину. Поради професіоналів

Експерти стверджують, що успішна робота магазину залежить не тільки від якості і асортименту товару, але і від його вдалого розташування і оформлення. Цікавий дизайн магазину приваблює відвідувачів, і викликає бажання повернутися туди знову. А правильно оформлений інтер'єр торгового залу, допомагає ще й у збільшенні продажів. Наприклад, якщо правильно підібрати місце і світло для хутряної шубки, ймовірність її якнайшвидшого продажу виростає в рази.

Однак, багато власників магазинів, відмовляються від послуг професійних проектувальників і дизайнерів, вважаючи, що в процесі створення інтер'єру магазину немає нічого особливого і будь-яка людина, хоч трохи розуміє в дизайні, може скласти приблизний ескіз інтер'єру магазину. Можливо, для деяких, невеликих, ринків, торговельних підприємств, дійсно, зовсім не обов'язково витрачати гроші на дорогі дизайнерські проекти. Але, в той же час великі торгові центри повинні мати якусь родзинку, особливість, що відрізняє їх від багатьох інших центрів. За допомогою цікавих дизайнерських рішень, можна отримати безліч переваг. Так, наприклад, за допомогою дизайну створюється певний імідж магазину, магазин набуває статус єдиного такого, а не одного з багатьох подібних, і як наслідок, покупець краще запам'ятовують торгову марку, асортимент і навіть розташування цього магазину.

Правильно оформлений торговий зал, може сприяти збільшенню товарообігу. Приміром, м'які і зручні дивани у взуттєвих магазинах, будуть більше сприяти продажу, ніж старі і жорсткі, не кажучи вже про відсутність оних. За таким же принципом розвішують безліч дзеркал в магазинах одягу і встановлюють м'який приглушене світло. Основою інтер'єру торгового приміщення, є правильне зонування магазину. Насамперед, необхідно відокремити зону торгового залу від підсобних приміщень. Підсобні та складські приміщення ж слід замаскувати так, щоб вони не впадали в око покупцеві і не відволікали його від покупок. Якщо немає можливості повністю перемістити їх з видного місця, то необхідно хоча б просто утримувати їх у порядку, що дані приміщення не викликали спочатку негативні емоції у покупців.

Частою помилкою при розробці інтер'єру магазину є те, що не враховується напрямок руху покупців. Оптимальним напрямком руху є таке, коли покупець спочатку потрапляє в асортиментні зони. Бажано, щоб одразу в поле зренья потрапляли стенди або вітрини з новинками або товарами, які займають лідируючі позиції в обсягах продажів. Далі по ходу руху повинна знаходитися зона обслуговування покупців. Саме тут повинна розташовуватися консультанти для надання кваліфікованої допомоги у виборі товарів, а також примірочні кімнати. Однак зовсім не обов'язково завжди і скрізь дотримуватися цю послідовність. Необхідно враховувати специфіку того чи іншого магазину. Наприклад, при створенні ювелірного магазину не має сенсу розташовувати стенди біля входу, а дзеркало і касу в кінці залу. В даному випадку зона обслуговування поєднується з асортиментної. Особливу увагу в інтер'єрі торгових залів слід приділити освітленню, за допомогою якого можна підкреслити стиль і дизайн приміщення, виділити окремі зони і підкреслити достоїнства особливо цінних товарів. Загальне освітлення в магазині має бути рівним і м'яким. А для привертання уваги покупців на окремих товарах або зонах можна використовувати направлене світло. Для цього встановлюють світильники, і направляють світловий потік на певний товар або вітрину. Вітрина, до речі так само дає додаткові можливості для дизайнерської думки. Основна вимога, це те, що вона повинна бути виконана в єдиній колірній гамі з інтер'єром магазину, і ясно давати уявлення про те, що в цьому магазині можна купити. А міняти дизайн вітрини, можна хоч кожен сезон. Дизайн магазину багато в чому залежить від його торгового обладнання. В даний час, вибір торгового обладнання досить широкий, так як на ринку представлено безліч різних варіантів. При цьому, можна вибрати як серед готових прилавків і стелажів, так і замовити індивідуальні, що займає набагато більше часу і коштів. Однак, таке обладнання може стати частиною іміджу, додати індивідуальність і впізнаваність магазинах, а це особливо необхідно при створенні мережі роздрібних магазинів.

Грамотно розроблений інтер'єр магазину дає великі можливості для використання інтер'єрної реклами, яка здатна забезпечити як досить відчутного зростання обсягу продажу, так і прихильність покупців до певних торгових марок. Подібна рекламна компанія, що проводиться безпосередньо в магазині є легким методом залучення уваги до товарів та ініціювання покупки. Що ж стосується інструментів такої реклами, то їх безліч. Це світлові короби, вивіски, постери, об'ємні літери та інші. Необхідно відзначити, що найважливішим фактором у дизайні магазину є його колірне оформлення. Самим популярним на сьогоднішній день є білий колір. Така популярність стала його недоліком. Причина полягає в тому, що білий колір використовує у своєму оформленні практично кожен супермаркет. Але такі магазини стають дуже схожими один на одного, і, по суті, втрачають обличчя і імідж. Можна зробити висновок, що в інтер'єрі магазину найкраще застосувати особливу, неповторну колірну гаму. При цьому, вибір кольорів цілком залежить від побажань власника, так як не існує їх поєднання, яке б було секретом успіху.

Не варто забувати, що головне завдання будь-якого інтер'єру магазину – зручність і комфорт для покупців.

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner